Opakowania kartonowe są wszechobecne. Są tez bardzo popularne. Nie tylko nadają się do recyklingu, ale mogą być świetną formą reklamy. Pudełka kartonowe pozwalają na pełną ich personalizację. Na rynku dostępne są w wielu rozmiarach i kształtach, co sprawia, że można je bez problemu dopasować do swoich wymagań.
Pudełka kartonowe – dla kogo?
Pudełka kartonowe to proste i ekologiczne rozwiązania dla firm, które chcą wyróżnić się na rynku i jednocześnie zwiększyć świadomość marki. Opakowania kartonowe z nadrukiem na zamówienie najczęściej wybierane są przez firmy, które oferują sprzedaż rzeczy typu hand made. Jednak po tego typu rozwiązania są wybierane również przez firmy, zajmujące się sprzedażą online. Dzięki temu mogą wyróżnić swoją firmę i elegancko zapakować towar. Znane w segmencie B2C Unboxingi to świetna okazja, aby przy okazji zareklamować swoją firmę. Takie opakowania z pewnością zwracają na siebie uwagę i zachęcają do interakcji z firmą. Pudełko kartonowe z nadrukiem wykorzystywane jest w sytuacji, kiedy oprócz swoich standardowych funkcji, czyli zabezpieczenia towaru. Ma odegrać rolę informacyjną lub reklamową.
Pudełka kartonowe – dlaczego warto?
Wbrew pozorom wybór odpowiedniego opakowania dla wysyłanego towaru jest bardzo istotny. Opakowania SRP w Krakowie to świetny wybór, który pozwala podnieść świadomość i rozpoznawalność marki. Logo na opakowaniu uatrakcyjni wysyłany towar i pozwoli klientowi zapamiętać nazwę i logo firmy. Dużym plusem dla firm, które wysyłają swoje towary w kartonowych opakowaniach, jest fakt, że stawiają na dbanie o środowisko. Karton to materiał, który z powodzeniem można poddać recyklingowi. Firmy, które dbają o ekologię to firmy, które w oczach klientów są pro eko i warto na nie stawiać. Dodatkowo opakowanie może być użyte wielokrotnie. Postaw na opakowania kartonowe z nadrukiem, a w niezwykle prosty sposób zadbasz o promocję swojej firmy.
Karton pozwala również odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. Solidny karton amortyzuje i zabezpiecza przesyłkę. Dzięki temu klienci zaczną postrzegać firmę, jaką rzetelne miejsce, które dba o ekologię, a także o towar, który następnie trafia do klienta.